.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران و همرزم شهید حسن طهرانی‌مقدم ناگفته‌هایی از مسیر دستیابی جمهوری اسلامی به توانمندی موشکی را بیان کرد / از ماجرای کارشکنی لیبی در وسط جنگ تا اعزام تیم ۱۳ نفره ایرانی به دمشق ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : سید محمد علوی، پرستار بالین و فعال صنفی حوزه پرستاران گفت: مشکلات معیشتی پرستاران و عدم اجرای تبدیل وضعیت آن‌ها باعث شده که خیلی از آن‌ها اقدام به مهاجرت کنند. حقوق و مزایای پرستارانی که به عمان مهاجرت کرده‌اند، ۶ برابر حقوق یک پرستار فعال در ایران است. موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد !
شمال نیوز : سید محمد علوی، پرستار بالین و فعال صنفی حوزه پرستاران گفت: مشکلات معیشتی پرستاران و عدم اجرای تبدیل وضعیت آن‌ها باعث شده که خیلی از آن‌ها اقدام به مهاجرت کنند. حقوق و مزایای پرستارانی که به عمان مهاجرت کرده‌اند، ۶ برابر حقوق یک پرستار فعال در ایران است.(ادامه)
سپاه، در طول ۴۵ سال گذشته مهم‌ترین و بیشترین نقش‌ها را در حراست از انقلاب اسلامی ایفا کرده و بسان شجره طیبه‌ای در جای جای ایران اسلامی و فراتر از آن در کل منطقه غرب آسیا سایه افکنده است. اگر سپاه نبود (يادداشت)
سپاه، در طول ۴۵ سال گذشته مهم‌ترین و بیشترین نقش‌ها را در حراست از انقلاب اسلامی ایفا کرده و بسان شجره طیبه‌ای در جای جای ایران اسلامی و فراتر از آن در کل منطقه غرب آسیا سایه افکنده است.(ادامه)
اقدام اخیر ایران در موشکباران اسراییل دقیق و منطقی و در واقع، یک پاسخ بود نه حمله. اقدام ایران در مقابل اسراییل، پاسخ بود نه حمله
اقدام اخیر ایران در موشکباران اسراییل دقیق و منطقی و در واقع، یک پاسخ بود نه حمله.(ادامه)
تسنیم : نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برخی حرف از گفتگو با تروریست‌های جیش‌الظلم می‌زنند! یعنی با دشمنی که به خاک وطن و ناموس تعرض کرده گفتگو کنیم! در حالی که باید با متجاوزان به خاک ایران با اقتدار برخورد شود.‌ واکنش تند امام جمعه زاهدان به مذاکره با جیش‌الظلم
تسنیم : نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برخی حرف از گفتگو با تروریست‌های جیش‌الظلم می‌زنند! یعنی با دشمنی که به خاک وطن و ناموس تعرض کرده گفتگو کنیم! در حالی که باید با متجاوزان به خاک ایران با اقتدار برخورد شود.‌(ادامه)
رهبر انقلاب فرمودند : اختلاف نظر دارید، داشته باشید؛ اختلاف نظر سیاسی و غیر سیاسی اشکالی ندارد، اما درگیری و یقه گیری و وحدت را شکستن و دو دستگی و دو گروه‌های جعلی درست کردن به زیان کشور است، به زیان دین شماست، به زیان دنیای شماست، به زیان ....(خبر)
(ادامه)
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با همتای سوری خود با تشریح تلاش‌ها و اقدامات دیپلماتیک ایران در قبال جنایت رژیم صهیونیستی در دمشق تصریح کرد: تنبیه رژیم متجاوز و جنایتکار اسرائیل قطعی است ....(خبر)
(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از حضور حماسی و دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس و آئین های تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت صهیونیستی دمشق قدردانی و تاکید کرد: پاسخ به مطالبه ملی برای مجازات پشیمان کننده دشمن جنایتکار صهیونیستی به فضل الهی تحقق خواهد یافت. مطالبه ملی مجازات پشیمان کننده صهیونیستها تحقق خواهد یافت + متن پیام
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از حضور حماسی و دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس و آئین های تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت صهیونیستی دمشق قدردانی و تاکید کرد: پاسخ به مطالبه ملی برای مجازات پشیمان کننده دشمن جنایتکار صهیونیستی به فضل الهی تحقق خواهد یافت.(ادامه)
دبیرکل حزب‌الله با اشاره به تجاوز اخیر صهیونیست‌ها به بخش کنسولگری ایران در دمشق و واکنش تهران به این تجاوز گفت: مطمئن باشید که ایران قطعا به تجاوز اخیر به کنسولگری خود در دمشق پاسخ خواهد داد و تردیدی در این زمینه وجود ندارد....(خبر)
(ادامه)
تصویری از سردار حاجی زاده و سردار قاآنی بعد از خبرسازی موساد
سردار حاجی زاده، فرمانده نیروی هوا وفضای سپاه و سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده سپاه قدس در مراسم راهپیمایی روز قدس حضور داشتند. (ادامه)
پیام رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران در محکومیت حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران
شمال نیوز : در پی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت حمعی از مستشاران نظامی کشورمان ، رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران با صدور پیامی این جنایت آشکار بین المللی را محکوم کرد .(ادامه)
به گفته شاهدان، منطقه مجتمع پزشکی شفا به یک میدان جنگ تبدیل شده که یک اهریمن به آن وارد شده است. چه کسی ترمز جنایات رژیم صهیونیستی را در غزه باید بکشد؟
به گفته شاهدان، منطقه مجتمع پزشکی شفا به یک میدان جنگ تبدیل شده که یک اهریمن به آن وارد شده است.(ادامه)
بنابر اظهار نظر امروز فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رهبر انقلاب اخیرا به سپاه «نشان فتح» اعطا کرده‌اند. بدین مناسبت، دریافت‌کنندگان این نشان را مورد بازخوانی قرار داده‌ایم. کدام چهره‌ها تاکنون «نشان فتح» دریافت کرده‌اند؟
بنابر اظهار نظر امروز فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رهبر انقلاب اخیرا به سپاه «نشان فتح» اعطا کرده‌اند. بدین مناسبت، دریافت‌کنندگان این نشان را مورد بازخوانی قرار داده‌ایم.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب، تحقق انقلاب اسلامی را نتیجه اجابت پیام بعثت و دعوت امام از طرف مردم خواندند و گفتند: در ادامه هم مردم ما به توفیق و فضل پروردگار حرکت خود را در مسیر درست ادامه داده‌اند. نسخه کامل‌ و نهایی سعادت بشر در بعثت ارائه شد/ غزه؛ خط بطلان بر نظم جهانی غرب/ وظیفه دولت‌ها قطع کمک‌ به اسراییل است/ کشتار نزدیک به ۳۰ هزار نفر از مردم غزه باعث رسوایی فرهنگ و تمدن غربی شد(خبر)
رهبر معظم انقلاب، تحقق انقلاب اسلامی را نتیجه اجابت پیام بعثت و دعوت امام از طرف مردم خواندند و گفتند: در ادامه هم مردم ما به توفیق و فضل پروردگار حرکت خود را در مسیر درست ادامه داده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر موسوی تاکامی گفت :  از پایان سال 1400 و  استقرار دولت سیزدهم که فی الواقع شروع انقلاب صنعتی دوم در کشور بعد از جنگ تحمیلی بوده است، تا پیک 1403، ظرفیت پست های انتقال و فوق توزیع در مازندران و گلستان به میزان 4220 مگاولت آمپر افزایش می یابد که به معنای 25% رشد طی دو سال اخیر است روایت ۳۰ ماه خدمت و اقدامات شاخص در دولت سیزدهم / 4 دهه توسعه شبکه انتقال و فوق توزیع نیروی برق در مازندران و گلستان
شمال نیوز : دکتر موسوی تاکامی گفت : از پایان سال 1400 و استقرار دولت سیزدهم که فی الواقع شروع انقلاب صنعتی دوم در کشور بعد از جنگ تحمیلی بوده است، تا پیک 1403، ظرفیت پست های انتقال و فوق توزیع در مازندران و گلستان به میزان 4220 مگاولت آمپر افزایش می یابد که به معنای 25% رشد طی دو سال اخیر است(ادامه)
یک مقام ارشد دولت بایدن گفت: شرایط در غزه رو به تغییر است و بنیامین نتانیاهو برای پذیرش آتش‌بس، مجبور به نرمش خواهد شد. نتانیاهو برای پذیرش آتش‌بس، مجبور به نرمش خواهد شد
یک مقام ارشد دولت بایدن گفت: شرایط در غزه رو به تغییر است و بنیامین نتانیاهو برای پذیرش آتش‌بس، مجبور به نرمش خواهد شد.(ادامه)
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به عبرت های تاریخی حماسه ششم بهمن آمل، بصیرت و سرعت عمل مردم را از جمله این عبرت ها ذکر کرد.

عبرت های حماسه ۶ بهمن آمل / پای صندوق های رای با عزم راسخ برویم
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به عبرت های تاریخی حماسه ششم بهمن آمل، بصیرت و سرعت عمل مردم را از جمله این عبرت ها ذکر کرد. (ادامه)
تحلیلگر معروف جهان عرب حملات موشکی سپاه به مواضع تروریستی در سوریه و مقر موساد در اربیل را پیامی از تهران به تل آویو و واشنگتن دانست. عطوان: حملات ایران به تروریست‌ها پیامی به واشنگتن و تل‌آویو است
تحلیلگر معروف جهان عرب حملات موشکی سپاه به مواضع تروریستی در سوریه و مقر موساد در اربیل را پیامی از تهران به تل آویو و واشنگتن دانست.(ادامه)
صبر و شکیبایی وائل الدحدوح در برابر کشتار خانواده‌اش توسط صهیونیست‌ها به نمادی برای فلسطین تبدیل شده است. الدحدوح، نمادی برای فلسطین
صبر و شکیبایی وائل الدحدوح در برابر کشتار خانواده‌اش توسط صهیونیست‌ها به نمادی برای فلسطین تبدیل شده است.(ادامه)
قبل از مراسم سالگرد حاج قاسم ۱۶ بمب در استان کرمان کشف شد/ ۲۳ داعشی آماده عملیات در کرمان دستگیر شدند/ تروریست‌ها نتوانستند مواد منفجره کار بگذارند؛ قبل از گیت انتحاری زدند/ برای تشییع شهدا هم برنامه داشتند ....(خبر)
(ادامه)
درحالی بعد از حادثه تلخ کرمان و برخی تغییرات در فرایند مراودات ارزی با کشورهای همسایه، سوداگران ارزی به تکاپو برای التهاب در بازار ارز افتاده بودند که روند قیمتی بازارها در روز جاری نشان می‌دهد تیر سوداگران به سنگ خورده است. ریزش قیمت دلار آغاز شد
درحالی بعد از حادثه تلخ کرمان و برخی تغییرات در فرایند مراودات ارزی با کشورهای همسایه، سوداگران ارزی به تکاپو برای التهاب در بازار ارز افتاده بودند که روند قیمتی بازارها در روز جاری نشان می‌دهد تیر سوداگران به سنگ خورده است.(ادامه)
شمال نیوز:  از سوی خانواده شهیدان عبوری در پی شهادت زائران مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، پیام تسلیتی صادر شد. پیام خانواده شهیدان عبوری بمناسبت حادثه تروریستی کرمان
شمال نیوز: از سوی خانواده شهیدان عبوری در پی شهادت زائران مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، پیام تسلیتی صادر شد.(ادامه)
در پی فاجعه تروریستی در مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در کرمان، خانواده شهیدان طوسی در محکومیت این جنایت تروریستی پیامی صادر کرد.

پیام تسلیت بیت شهیدان طوسی در پی حادثه تروریستی در کرمان
در پی فاجعه تروریستی در مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در کرمان، خانواده شهیدان طوسی در محکومیت این جنایت تروریستی پیامی صادر کرد. (ادامه)
شمال نیوز : در پی فاجعه تروریستی در مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در کرمان، خانه مطبوعات استان مازندران در محکومیت این جنایت تروریستی بیانیه‌ای صادر کرد. حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان نشانه حقارت دشمنان و هراسشان از زائران حاج قاسم است
شمال نیوز : در پی فاجعه تروریستی در مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در کرمان، خانه مطبوعات استان مازندران در محکومیت این جنایت تروریستی بیانیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
آمار صحیح شهدا ۸۴ نفر/ مصدومین ۲۸۴ نفر/ شهدای کرمان فردا تشییع می‌شوند/ تا کنون 70 درصدشهدا شناسایی شده ‌و عمدتاً مربوط به کرمان هستند / هم اکنون حضور پرشور مردم در گلزار شهدای کرمان ....(خبر)
(ادامه)
سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) چند سالی است که به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده است، اقدامی نیکو که جایگاه والای زنان در تربیت نسل حماسه‌ساز را یادآور می‌شود. مادرانی که زیارتنامه دارند(يادداشت)
سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) چند سالی است که به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده است، اقدامی نیکو که جایگاه والای زنان در تربیت نسل حماسه‌ساز را یادآور می‌شود.(ادامه)
آنچه که امروز به عنوان سازه محکمی از قدرت مسلمانان در منطقه وجود دارد محصول مجاهدتهای این فرمانده رشید است/ شهید به زیارت عتبات نرفته بود تا دیروز که با پیکر قطعه قطعه شده به زیارت امام حسین(ع) رفت ....(خبر)
(ادامه)
ایران در حملات یمنی‌ها نقشی ندارد/ امروز سخن از چگونگی خروج آبرومندانه آمریکا از جنگ غزه است/ جزئیات روند عادی سازی روابط ایران و مصر / اینکه کشورهایی به جای فلسطینی‌ها تصمیم بگیرند خطایی است که توسط آمریکا و متحدانش صورت گرفته است....(خبر)
(ادامه)
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: برادران و خواهران عزیز، عاقبت بخیری ما در گرو بصیرت و تشخیص جبهه خودی از دشمن است. سردار حاجی زاده : عملیات طوفان الاقصی شروع حوادث بزرگ در جهان و منطقه است
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: برادران و خواهران عزیز، عاقبت بخیری ما در گرو بصیرت و تشخیص جبهه خودی از دشمن است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 38 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.